The French Bulldog

I am not a pig.
I am not a pug.
My ears havent been cropped.
My tail hasnt been docked.
I didnt run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite but my owner is another matter altogether.
That noise is how I breathe, I am not growling at your child.
Im not so ugly Im almost cute and anyone who`d say that is so stupid theyre almost smart.
I am a french bulldog and Im perfect in every way.

onsdag 4. august 2010

Det søte liv i Sverige - part two

Dagen derpå åpnet himmelens sluser seg og vi tilbrakte det meste av dagen innomhus på et kjøpesenter i nærheten (surprise surprise). ;) Men først ble det en snartur til nærmeste by, Uddevalla for å se oss litt rundt. Needless to say så var det en heller "død" by som møtte oss, det var jo tross alt søndag og pissregn. Her er imidlertid noen glansbilder (postkort) fra byen:


























Etter en heller våt og intetsigende spasertur gjennom de tomme gatene i Uddevalla bestemte vi oss for å sjekke ut et kjøpesenter i nærheten (De fleste kjøpesentre og enkelte butikker holder søndagsåpent i Sverige). Torp kjøpesenter med et ganske betydelig antall butikker. ;) Meee like! ;) Jeg ble litt skuffet over senterets butikker da flere av dem er slike store kjeder som vi også har her hjemme, slik som H&M, Kappahl, Cubus, Lindex, Clas Ohlson etc. For meg er hele poenget med shopping i utlandet å tråle butikker man ikke har her i Norge. Men skuffelsen vek for gleden jeg følte da jeg oppdaget interiørbutikken Hemtex, denne har vi ikke på vestlandet iallefall. Jeg kjøpte meg et par pynteputer til å ha i sofaen, til halv pris. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar