The French Bulldog

I am not a pig.
I am not a pug.
My ears havent been cropped.
My tail hasnt been docked.
I didnt run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite but my owner is another matter altogether.
That noise is how I breathe, I am not growling at your child.
Im not so ugly Im almost cute and anyone who`d say that is so stupid theyre almost smart.
I am a french bulldog and Im perfect in every way.

mandag 28. mars 2011

Turen går til....Edinburgh!























I begynnelsen av mars var jeg så heldig å få være tag along konferansefrue da samboer skulle på en jobbkonferanse i Edinburgh. Opphold og reise ble dekket av jobben til samboer, jeg måtte kun oppdrive shoppingpæng, kan man ønske seg mer?! :) Vi fikk først vite om reisen et par uker i forveien dermed måtte vi plassere Una på kennel. Turen varte fra onsdag til søndag hvorpå samboer ble trygt plassert blant IT nerdene på hotellet et par dager mens jeg hit the shops *wooohooo*! Perfec!























Utsikten mot Edinburgh Castle fra hotellets restaurant som lå på taket. Deilig å starte dagen med frokost her, men jeg kan spare meg for skotsk breakfast med haggis, bacon, egg og blodpølse (!)























En liten spasertur i Princess street gardens, like nedenfor Edinburgh Castle. Nydelig område!

















Mer av Princess street gardens.

















Utsikt mot Edinburgh Waverly Rail Station (togstasjon).

















Vårtegn! :)























Kjekk kar ikke sant? ;)  En slik fant man på nesten hvert et gatehjørne, sekkepipemusikk over det hele. :)

















Selvsagt må man shoppe litt til voffsen også. :) Jeg vandret milevis for å finne noen dyrebutikker da disse som oftest ikke er plassert i sentrum. Jeg ble overlykkelig da jeg fikk tak i plastbein fra Nylabone som jeg ikke får tak i her hjemme. Dermed ble det hamstring av alle variantene de hadde. Jeg fant også ut at den ene butikken har nettbutikk som sender til Norge. Dermed skulle beinforsyningen være sikret. :) Una er nemlig veldig glad i tyggebein og disse er omtrent umulige å tygge i hel. ;) For øvrig så det ikke ut til å være båndtvang i Edinburgh, hundene vandret løse midt i verste shoppingstreeten, rart og koselig. :)

2 kommentarer:

  1. Ååå misunnelig! Var selv i edinburgh for noen år tilbake og det var helt topp, kunne virkelig tenkt meg tilbake en gang!
    Ang nylabone, så er ebay tingen ;) Går en del i nylonbein her og gitt..

    SvarSlett
  2. Hehehee at jeg ikke har tenkt på Ebay, silly me.....:P
    Jeg skal faktisk tilbake til Edinburgh i Mai, da med mamma og søstern på jentetur. :) De har ikke vært i Edinburgh før så det blir gøy! :)

    SvarSlett