The French Bulldog

I am not a pig.
I am not a pug.
My ears havent been cropped.
My tail hasnt been docked.
I didnt run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite but my owner is another matter altogether.
That noise is how I breathe, I am not growling at your child.
Im not so ugly Im almost cute and anyone who`d say that is so stupid theyre almost smart.
I am a french bulldog and Im perfect in every way.

onsdag 15. februar 2012

Frenchie Art!























Yo, Frenchie!
Ved en ren tilfeldighet oppdaget jeg dette bildet og måtte bare dra på smilebåndet. :) Stygt og pent i samme innpakning, noe som mange mener kan passe for bullenes utseende også. ;) 
Bildene er for meg veldig artsy men noen var faktisk ikke så verst, slik som det med sommerfuglen. Skaperen av kunstverkene har egen shop, The Dog Painters Studio på Etsy. Vedkommende tilbyr seg også å male et portrett av din egen hund, jeg har faktisk veldig lyst til å benytte meg av dette. Tenk så stas å ha Unafrøken på veggen også! :)























2 kommentarer:

  1. Hallo!
    Så koselig at bloggen din lever igjen:)
    Kule frallebilder du har funnet, de ER veldig fotogene!
    Håper alt står bra til med dere alle :)
    Vi har også fått ny blogg nå (endelig)..

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia, såååå koselig å se deg her igjen! :) Ja bloggen har ligget brakk en stund men nå har jeg fått ny giv og inspirasjon! :) Alt står utmerket til med oss alle. :)

      Slett