The French Bulldog

I am not a pig.
I am not a pug.
My ears havent been cropped.
My tail hasnt been docked.
I didnt run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite but my owner is another matter altogether.
That noise is how I breathe, I am not growling at your child.
Im not so ugly Im almost cute and anyone who`d say that is so stupid theyre almost smart.
I am a french bulldog and Im perfect in every way.

lørdag 24. juli 2010

Feriemodus - roadtrip til søta bror

Tjenare!Da var det dags for årets lille ferieutflukt, denne gang til vestkysten av Sverige. Vi ruller avsted tidlig morgen, helst før fuglene står opp men mannen påstår at han ikke er "kjørbar" før kl 8 *pfffffff* Det skal vi nå se på tenker jeg. ;) Jeg er veldig spent på hvordan lille Una vil takle den lange kjøreturen, forhåpentligvis sover hun seg gjennom den. :) Jeg har bokat en stuga på camping (må øve på svorsken) og som det luksusdyret jeg er så må jeg innrømme at jeg er spent på standarden. Et furuhelvete er vel ikke til å komme fra men det spørs hvor gammel og nedslitt den er også. Aller helst så jeg vel at vi lå på hotell men det er ikke så praktisk med hund, og hvertfall ikke med en valp. Anyways gleder meg stort, kommer vel knapt nok til å få Jon Blund på besøk i natt. ;) Hej då!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar