The French Bulldog

I am not a pig.
I am not a pug.
My ears havent been cropped.
My tail hasnt been docked.
I didnt run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite but my owner is another matter altogether.
That noise is how I breathe, I am not growling at your child.
Im not so ugly Im almost cute and anyone who`d say that is so stupid theyre almost smart.
I am a french bulldog and Im perfect in every way.

tirsdag 13. juli 2010

Fjong for enhver pris

Jeg var hos frisøren i dag for å freshe opp looken i tide for ferien, en helt hverdagslig affære som jeg ikke tenkte å nevne noe om på bloggen hadde det ikke vært for en til tider ufin frisør.












Nå skal det sies at jeg ikke har noe personlig forhold ala venninneforhold til min frisør, derfor reagerte jeg en smule på sludringen hennes idag. For det første kommenterte hun latteren min, mente at den var i overkant engasjerende/hysterisk/trying to hard. Deretter spurte hun meg hvorfor jeg ikke bruker sminke.........?!
Jeg prøvde å ta det hele med et smil, men syns ikke det var på sin plass å spørre en vanlig kunde om slikt, som for meg er personlige spørsmål/kommentarer. *småfornærmet*
On the bright side så må hun jo føle seg veldig trygg og komfortabel med meg når hun stiller slike spørsmål, jeg får ta det som et kompliment. :) Anyways god til å klippe er hun så alt i alt vandret jeg fornøyd ut av salongen med min nye "hairdoo" ;) En halvlang bob som på dette bildet, uten pannelugg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar