The French Bulldog

I am not a pig.
I am not a pug.
My ears havent been cropped.
My tail hasnt been docked.
I didnt run into a wall or get hit in the face with a fry pan.
I do not bite but my owner is another matter altogether.
That noise is how I breathe, I am not growling at your child.
Im not so ugly Im almost cute and anyone who`d say that is so stupid theyre almost smart.
I am a french bulldog and Im perfect in every way.

torsdag 5. august 2010

Det søte liv i Sverige - part three

Endelig kom dagen jeg hadde ventet på, nemlig et besøk til Gøteborg * alle shoppinghjerter gleder seg*. For en fantastisk koselig by som ventet oss, det var helt nydelig der med mange flotte og grønne parker.


























Men first things first, Nordstan kjøpesenter som visstnok er scandinavias største måtte selvsagt sjekkes ut. ;)
Her fant jeg en kjempekuul fake skinnjakke fra Monsoon



















Etter å ha trålet shoppinggatene var det dags for en liten pustepause. Moccimannen var på dette tidspunkt allerede begynt å surmule. Da var det kanskje en ide å ta frem fotoapparatet for å ta de obligatoriske I was here bildene. ;) Som sagt så gjort. Location er parken ved Domkyrkan i Gøteborg.




























Resten av shoppingutbyttet fra første dagsturen til Gøteborg ble et par pynteputer fra Serholt/Village til å ha i sofaen. Jeg falt pladask for mønsteret og det var like før jeg kjøpte det samme i panelgardiner, men de hadde dessverre ikke tilstrekkelig antall igjen, jeg skulle ha 10 stk.......Jeg har febrilsk lett etter forhandler i Norge men har enda ikke fått svar på e-posten jeg sendte til hovedkontoret i Sverige. Det er dårlig kundeservice det!














Ellers ble det også en del Bjørn Borg truser til både meg og Moccimannen. :)














Note to self: Jeg skal defintivt tilbake men da uten gubbis på slep, makan til sutring! ;) Legger en stor demper på shoppinglysten iallefall. :) Derav det heller magre shoppingutbyttet. :P

1 kommentar:

  1. Så herleg med shoppetur hos søta bror;) Masse fint du har funne deg! Eg vart forelska i puta i innlegget under her! Nydeleg!;)
    Tusen takk for gode ord i innlegget mitt, eg blir så glad!:)
    Legg meg til som følger hos deg! Håper du vil kose deg like mykje som meg i Blogglandia:)
    Klem:)

    SvarSlett